All-in Tarieven


TARIEVEN

Wij hanteren een scherp tarief. Je huurt bijvoorbeeld al een prachtige kantoor- of praktijkruimte van 30 m2 in het hoofdgebouw voor € 550,00 per maand, inclusief basis pakket van de servicedesk, gebruik van de pantry’s, servicekosten en internet via ons glasvezelnetwerk.

Internet = eigen router, eigen IP adres, 100/100Mbps.

We beschikken over een compleet ingericht modelkantoor. Kom eens een dagje gratis proefwerken en sfeer proeven.

NIEUW AANBOD We krijgen vanaf 1 juli een prachtige praktijk of kantoorruimte op de 2e verdieping beschikbaar. Deze unit is ca 45m2 en opgedeeld in twee ruimtes met tussendeur (30+15m2). Voorzien van een kleine pantry, “licht eiken” laminaatvloer, led verlichting en glasvezel 100/100mbps. Het tarief voor deze unit is € 825,00 per maand, exclusief btw en € 92,70 energietoeslag (op basis van een voorschot).

Tarieven van units in het hoofdgebouw per januari 2023:

30 m2 unit €  550,00 per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk) exclusief € 61,80 energietoeslag*.

35 m2 unit €  635,00 per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk) exclusief € 72,10 energietoeslag*.

40 m2 unit €  715,00 per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk) exclusief € 82,40 energietoeslag*.

45 m2 unit €  825,00 per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk) exclusief € 92,70 energietoeslag*.

60 m2 unit €  1.025,00 per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk) exclusief € 123,60 energietoeslag*.

70 m2 unit € 1.190,00 per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk) exclusief € 144,20 energietoeslag*.

Ps. de energietoeslag* is een maandelijks voorschot, dit wordt na afloop van 2023 verrekend.  

De royale parkeerruimte aan zowel de voor- als achterzijde van het pand en het gebruik van de afgesloten fietsenstalling zijn gratis.

Op de plattegrond kun je per verdieping zien wat de op dit moment beschikbare ruimtes zijn. Door het gebruik van systeemwanden zijn bijna alle formaten en indelingen mogelijk tot 350 m2 voor een volledige vleugel.

Let op: Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW.

Servicedesk in Hoofdgebouw (omschrijving basis pakket);

  • Ontvangst van bezoekers a la een hotel lobby “goedemorgen, goedemiddag, welkom”.
  • Doorverwijzen van gasten en leveranciers d.m.v. telefonische melding.
  • Post en pakketaanname (op basis van gemiddeld kantoorgebruik).
  • Postverzending (exclusief portokosten, deze worden verrekend).
  • Sociale controle, meldingen van storingen en klachten via [email protected]