Neem direct contact op met Business Centrum Huizen » 035 62 28 284

Tarieven

 

Wij hanteren een scherp all-in tarief. Je huurt bijvoorbeeld al een prachtige kantoor- of praktijkruimte van 30 m2 in het hoofdgebouw voor € 505,00 all-in per maand, inclusief basis pakket van de servicedesk, gebruik van de pantry’s, servicekosten en internet via ons glasvezelnetwerk.

Internet = eigen router, eigen IP adres, 100/100Mbps.

We beschikken over een compleet ingericht modelkantoor. Kom eens een dagje gratis proefwerken en sfeer proeven.

NIEUW AANBOD We krijgen per 1 juni 2020 weer een prachtige ruimte op de 2e verdieping beschikbaar. Deze 45munit is voorzien van een “licht eiken” laminaatvloer, led verlichting en onder andere een aansluiting voor water & afvoer. De ruimte wordt op dit moment gebruikt door een haarstudio. Het tarief voor deze unit is € 720,00 all in per maand, excl.btw.

Huurtarieven van units in het hoofdgebouw per 1 januari 2020:

30 m2 unit €  505,00 all in per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk)

35 m2 unit €  580,00 all in per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk)

40 m2 unit €  650,00 all in per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk)

45 m2 unit €  720,00 all in per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk)

60 m2 unit €  935,00 all in per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk)

70 m2 unit € 1.090,00 all in per maand (inclusief basis pakket van de servicedesk)

Huurprijzen van ‘zelfstandige’ units op de BG (zichtlocatie’s):

(n.v.t.)  Alle zelfstandige units zijn op dit moment verhuurd maar wij adviseren om altijd even te bellen voor de meest actuele beschikbaarheid via 035 62 28 284

De royale parkeerruimte aan zowel de voor- als achterzijde van het pand en het gebruik van de afgesloten fietsenstalling zijn gratis.

Representatie en restyling

De buiten- en binnenzijde van het gebouw hebben een complete restyling ondergaan. Het hoofdgebouw beschikt over nieuwe hoge entreedeuren en glazen tochtportalen. De representatieve entreehal met bemande servicedesk geeft door de hoogte (3.30 meter) een ruimtelijk en comfortabel effect. De verdiepingen zijn bereikbaar via twee liften of via het trappenhuis, dat is voorzien van een royale (luie) trap. Verder zijn deuren, vloeren, toiletgroepen vernieuwd en akoestische plafonds en led-verlichting in alle verkeersruimtes aangebracht. Hierbij speelt duurzaamheid een belangrijke rol. Voor huurders van één of meerdere ruimtes zijn nieuwe pantry’s op elke verdieping ingericht.

Er zijn flexibele ruimtes ingericht om te brainstormen, vergaderen of te presenteren, de Nelson Mandela Room en de Steve Jobs Room zijn geschikt voor 2 tot 12 personen. Er is een inspirerende Business Lounge gecreëerd in de halfronde ruimte aan de voorzijde van het pand inclusief een terras, deze ruimte is geschikt tot 100 personen.

Op de plattegrond kun je per verdieping zien wat de op dit moment beschikbare ruimtes zijn. Door het gebruik van systeemwanden zijn bijna alle formaten en indelingen mogelijk tot 350 m2 voor een volledige vleugel.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW.

 

Servicedesk (omschrijving basis pakket);